vrijdag 7 oktober 2011

Wat doe je met vis?



Ik leer zoveel deze weken. Ik eet dus vrij vaak vis nu. Dat deed ik eigenlijk nooit, omdat de rest van mijn gezin vis niet zo lekker vindt. Dus eigenlijk weet ik niet goed hoe ik vis eenvoudig en lekker klaar kan maken. Daar kwam ik vandaag zomaar achter.
Ik had pompoen in de oven. Ook al zo lekker en eenvoudig. En toen zette ik de rijst met kokosmelk op. Maar die duurde dus langer (45 minuten koken is best lang, vind ik). En opeens bedacht ik me dat ik de vis ook wel in de oven kon doen.
Dat stond ook op het pak dat ik in de vriezer had liggen (Kabeljauw, MSC). Liefst niet ontdooien (he wat lekker eenvoudig) en dan een kwartiertje in de oven. Perfect!



Bij elkaar, met wat koriander erover was dit dus erg lekker. En dan de quote van de dag:

"Een eenvoudig leven is een teken van ware voorspoed" Van Papa Ramdas. Hoe mooi is dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten