donderdag 23 december 2010

Garbo brood

Mijn lofzang op Deen houdt niet op. De Deen is een blijvertje :D
Ik bak altijd zelf brood. Alleen soms, tja dan zijn de kinderen ziek en moet je werken, en is het rennen en kom je nergens aan toe. En dan gebruik je kant en klaar brood.



Bij de AH webwinkel kocht ik dan Special brood. Dit raad ik iedereen af. Het is echt zo vies... dat ik ervan moest kokhalzen.
Ik heb een tijdje Schar achter de hand gehad, maar in hun rustico zit soja en daar krijgen de meiden toch eczeem van. Dus die weer afgeschaft. En nu heb ik dus Garbo. Verkrijgbaar bij Deen.



Garbo hebben zij in wit (toast) en bruin (sport) en beiden zijn best lekker. Zonder ei of soja. Het enige nadeel aan Deen is dat het zover fietsen is :) met deze sneeuw geen pretje. Gelukkig hebben we een bakfiets. Wij vallen niet om!

2 opmerkingen:

  1. Garbo brood is wel lekker om te eten. Leuke bakfiets hebben jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik zie het. We zitten wat het vegetarisme betreft in hetzelfde hoekje. Moeilijk he om weer vlees te gaan eten, terwijl je dat eigenlijk niet wilt doen. :-/

    BeantwoordenVerwijderen