dinsdag 28 december 2010

2 stuks fruit per dag?


Eh. Wij deden net boodschappen. En we hebben 'wat fruit' gekocht. Bij het uitpakken telde ik:
2 kilo appels
plus een kilo voor appeltaart
ruim 1 kg peren
500 gram druiven
bijna 2 kg bananen
1 grote mango
1 ananas
2 kg handsinaasappels
3 citroenen
een doosje granaatappelpitjes
1 lychee
een zak cranberries
en er liggen nog 5 mandarijnen in de fruitmand.

Als ik snel tel kom ik op een kilo of 11. Ahem.

En dat kwam allemaal omdat ik trek had in fruit. En de meiden ook (manlief was even koffie halen, dus het fruitfestijn is aan hem voorbij gegaan. We waren allemaal samen aan het boodschappen doen, zo gezellig!). En dan heb ik nog het sharonfruit niet meegenomen dat me aankeek, zelfs een kokosnoot liet ik liggen en ik heb bovendien mijn oudste kunnen overtuigen dat we geen frambozen nodig hadden. (Die hebben we namelijk in de vriezer. Net als aardbeien, blauwe bessen, bramen en kersen).
Ik denk dat we met gemak fruitariƫrs zouden kunnen worden :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten