vrijdag 1 oktober 2010

Wow! New York was intens! Ik ben dinsdagmiddag terug gekomen, en nu denk ik nog steeds in het engels. Alicia Keys is constant op de radio in mijn hoofd. Vrij irritant, want ze zingt steeds het refrein J NY is glutenvrij heeeeeel goed te doen. Er zijn namelijk wel een miljard restaurants. Keuze genoeg. En direct na de hamburger als nationale snack, komt de taco. En die zijn gemaakt van mais! De komende weken heb ik genoeg verhalen om te schrijven. En dan heb ik het nog nieteens gehad over mijn nieuwe chocoladebrood dat zo lekker is.

1 opmerking:

  1. Zóó toevallig, af en toe lees ik je blog en nu lees ik hier zomaar dat wij op dezelfde dagen in NY waren, van donderdag 23 sept t/m dinsdag, ik eet zelf niet gv, maar ik heb wel 2 gv kinderen, dus ook ik heb m'n ogen uitgekeken in NY en heb heel erg gezocht naar een Wholefoods, uiteindelijk ben ik geslaagd in die in het soutterrain van het winkelcentrum op Columbus Square.
    Oók ik heb sinds ik mijn reisje geboekt heb, het nummer van Alicia Keyes in m'n hoofd en precies dat refrein, apart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen