woensdag 6 oktober 2010

Griep!

Tjonge, het zit niet mee in blogland. Eerst ben ik druk met een nieuwe baan, dan ga ik bijna een week weg en vervolgens heb ik griep. Al veel te lang geen berichten. Het enige dat ik nu kan vertellen is dat afgelopen maandag, toen ik echt niet aan eten moest denken, ik mijn buik blij heb gemaakt met een smoothie.
Frambozen, bananen, mango, sinaasappelsap, een halve citroen, vier dadels. Even in de blender en volgooien met vitaminen! Het beste idee van de dag.
Dinsdag kreeg ik al weer trek in iets meer en toen kreeg ik van mijn man een heerlijke cereal: rijstemelk met newyorkse raw buckwheat granola (een soort muesli van boekweit) en een banaan in stukjes en lekker aardbeien erdoor.
Vandaag is het alweer woensdag. Een boterham klinkt nog steeds niet lekker. Maar ik ga het zo toch echt proberen. Met amandelpasta en misschien nog hagelslag.

1 opmerking:

  1. Veel beterschap!
    Tja, een (glutenvrij) beschuitje zit er helaas voorlopig nog niet in...
    - Behalve de 'scheepsbeschuit' van Le Poole -

    BeantwoordenVerwijderen