maandag 20 september 2010

Dancing in the kitchen

Gluten Free Girl heeft een leuk glutenvrij blog. Ze heeft een chef ontmoet, zijn getrouwd en hebben een dochter. Daarnaast vonden ze tijd om een glutenvrij kookboek te schrijven. Ik mocht een aantal van hun recepten proberen. Over de hele wereld hebben mensen hun recepten geprobeerd met als titel Dancing in the Kitchen en er foto's van gemaakt en vandaag worden ze allemaal gepost. Wat een leuk initiatief!
Ik heb drie recepten gekregen waarvan ik er helaas nog maar een heb kunnen maken. Sorry Shauna! De andere twee ga ik zeker uitproberen en de foto's zul je hier ook op het blog zien.
De recepten in het boek zijn heel eenvoudig en de foto's erbij zien er heerlijk uit. Ik ben dan ook heel benieuwd naar het boek dat ik via Amazon heb besteld en dat NU onderweg naar me is.



Dit zijn de garnalen met knoflook-amandelsaus. Kinderlijk eenvoudig om te maken. Vingerlikkend lekker om te eten. De garnalen zijn op, de saus nog niet, maar dat komt nog wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten