maandag 14 juni 2010

Sap

Ik ben dol op sap. Ik drink het liefst elke ochtend sap. Wij hebben een super-blender, die alles tot moes mixt.
In de sap doe ik meestal twee bananen, een halve citroen zonder schil, een pakje bevroren fruit en een scheut bijenpollen met wat maca en lucuma, die laatste twee zijn 'superfoods' die je extra powerrrr geven om de ochtend door te komen en regulerend werken op je hormoonstelsel. Minder stress dus. Goed voor je! Toen ik begon met smoothies maken, deed ik er nog dadels bij om het zoeter te maken, maar nu vind ik dat niet meer nodig.

Zo ziet onze vriezer eruit: vol met pakjes vriesfruit....



Sap in de blender.... deze is met frambozen.



Na een minuutje is het klaar om te drinken. Superlekker!!!!



Ook lekker: 2 bananen met ananas of mango , een halve citroen en veel kokospoeder.
We hebben ook een sapmachine, die gebruik ik ook regelmatig. Mijn jongste dochter drinkt het liefst smoothies uit de blender met veel fruit, mijn oudste drinkt het liefst sap uit de juicer met veel groentes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten