maandag 10 mei 2010

Chocolade toetjes.... MMM!

Met twee repen extra pure chocolade (70% minstens cacao) en een pot overheerlijke hazelnoot rozijnen pasta maak ik de allerlekkerste toetjes.


Ik heb een handige muffin-vorm. Die doe ik vol met papieren vormpjes. Deze heel schattige rood/wit gestreepte kocht ik bij de Hema. De Winkel der Winkels. Ik smelt de chocolade au-bain-marie, en doe in elk vormpje een laagje. Daarbovenop komt een klodder hazelnootpasta. En daarbovenop een sprinkeltje lijnzaadjes en chia-zaadjes.


Dan weer een laagje chocolade...


En nog een laagje van beide zaadjes. Klaar! Nu hoeft het alleen nog maar af te koelen in de koelkast.


Als troost voor het wachten, mag ik het pannetje uitlikken :D


Ik maak deze een avond van te voren. Het kan ook voordat je begint aan het avondeten, maar doe ze dan in de vriezer. Ze zijn klaar als je aan het toetje toe bent. MMmmmmmmmm heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten