vrijdag 2 april 2010

Vegetarisch - Thrive


Wij eten graag regelmatig vegetarisch. Maar zonder soja, zuivel, ei en bonen is dat wel heel moeilijk. Wie heeft er een goeie tip? Notenburgers? Linzenpaté? Ik zal het boek Thrive van Brendan Brazier er nog eens bij pakken....

Brendan is super. Brendan is een topsporter die vooral plantaardig (plant-based, dus veganistisch) eet. Omdat hij daar beter van kan sporten. Hij heeft een heel eigen kijk op dingen. Hij gaat heel technisch met eten om. Hij vraagt zich steeds af: Wat doet dit voor me? Welk verbeterend/gezondmakend effect heeft dit product dat ik nu eet? Zo heb ik nog nooit iemand horen denken. Natuurlijk wel dat je gezond moet eten, maar zelfs mijn held Jamie Oliver eet ongezond vergeleken bij Brendan. Dus hij heeft vast goede ideeen voor ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten