vrijdag 23 april 2010

Tortilla's en Taco's

We eten graag van die mexicaanse oproltortilla's. Leuk, allemaal bakjes op tafel, lekker makkelijk prutje erin en feestelijk eten. Totdat oproltortilla's niet glutenvrij blijken. Zelfs de maistortillas bevatten 30% tarwe. Dus. Op zoek naar een alternatief vond ik de taco's. Deze gezellige schelpen herintroduceerde ik in mijn leven. Toen we ze aten, wist ik opeens weer waarom ze van het menu waren verdwenen. Niet dat ze niet lekker zijn, maar ze eten zoooo moeilijk! Stukjesafbrekend moeilijk.
En toen vond ik het supergeweldige alternatief. Plattebakjes met een opstaandrandje. 100% maismeel en 100% netjes te eten. Wij aten ze met hemels lekkere salade en een makkelijk prutje.



Makkelijk prutje:
250 gram gehakt
zakje roerbakgroenten
zakje taco-kruiden
blikje mais.

Bak de gehakt en roer de rest erdoor. Warm goed op. Klaar.

Met de hemelse salade was elke nieuwe portie even fotogeniek. Krijg je trek van!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten