zondag 7 maart 2010

Zaterdagavond!

Zaterdag is patatdag bij ons. Gelukkig is patat glutenvrij. Helaas voor de kinderen zijn frikandellen en kroketten dat niet. Maar we hebben wel glutenvrije knakworstjes, dus zij ook heel blij.
Mooie foto van het eten :) Let ook op het Glutaner glutenvrije biertje. Ik zal eerlijk zijn, ik heb het gekocht om de naam. Maar het was ook erg lekker, dus hier zal vaker Glutaner op het menu staan. Naast het menu dan.

Ik heb er een salade bij gemaakt van veldsla, kleine tomaatjes, mais, komkommer en bleekselderij. Werd erg goed gegeten.

Nog een close-up van het bord:
















Later op de avond had ik eindelijk tijd en zin om de week voor te bereiden. Qua eten dan. Ik heb van alles in de week gezet. Pff het stond er vol van!


Ik had cashewnoten om ijs mee te maken....
Hennep om melk mee te maken....
Bruine bonen om soep mee te maken....
Walnoten en een zadenmix om crackers mee te maken....
Boekweit om muesli mee te maken...
Broccolizaden om te kiemen....
En amandelen, maar waarvoor die gebruikt gaan worden weet ik nog niet...
En nu maar wachten!

1 opmerking:

  1. Wauw!Respect! Wat een keukenprinses ben jij! Het water loopt me in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen